Известие

Collapse
No announcement yet.

Нагреватели за двузонов климатроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Ivaelo Покажи съобщение
    Да вметна за загряването. Преди да сменя антифриза карах извество време само с вода. Когато сипах Парафлуто и започна да загрява чуствително по-бързо. Но чак за 2-3 светофара - абсорд да дугха толкова топло. Ако я ръчкам всъщонст може и да успее де. Нали за дизели си говорим ? И един въпрос - нали е норамално да спадат градусите на "водата" при работещо парно ?
    Аз говоря за 1.9жтд 8в 115ка с двузонов климатроник.

    При теб активни ли са тези реотани, за които става въпрос по темите?

    Друго, което забелязвам е, че при работа на място реотаните явно минават на по-ниска степен да греят, защото и топлото намалява. Тоест, ако запалиш и седиш в задръстване или има много светофари ще духне топло доста по-бавно, от колкото ако караш първите 1-2км без никакво спиране (с нормално темпо 50-60км/ч).
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
      Аз говоря за 1.9жтд 8в 115ка с двузонов климатроник.

      При теб активни ли са тези реотани, за които става въпрос по темите?

      Друго, което забелязвам е, че при работа на място реотаните явно минават на по-ниска степен да греят, защото и топлото намалява. Тоест, ако запалиш и седиш в задръстване или има много светофари ще духне топло доста по-бавно, от колкото ако караш първите 1-2км без никакво спиране (с нормално темпо 50-60км/ч).
      принципно философията на управлението е малко мистична но не би трябвало да се влияе от това дали седиш или се движиш. Иначе си е нормално да усещаш по-бързо загряване при движение с 50 - 60 км/ч
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        ....Друго, което забелязвам е, че при работа на място реотаните явно минават на по-ниска степен да греят, защото и топлото намалява. Тоест, ако запалиш и седиш в задръстване или има много светофари ще духне топло доста по-бавно, от колкото ако караш първите 1-2км без никакво спиране (с нормално темпо 50-60км/ч).
        Управлението на калорифера основно следи оборотите на мотора и напрежението. Поради това е нормално на празен ход да минава на минимална мощност. Ако искаш повече топло, дръж оборотите малко по-високи, макар и колата да не се движи.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Управлението на калорифера основно следи оборотите на мотора и напрежението. Поради това е нормално на празен ход да минава на минимална мощност. Ако искаш повече топло, дръж оборотите малко по-високи, макар и колата да не се движи.
          Следи напрежението най-вече и температурата

          The operation of the resistances is controlled by the climate control unit which either operates only one, two or three of them, providing gradual heating, with a maximum power of 700 W following a logic which depends on:

          the temperature of the engine coolant (about 60° ?);
          the engine speed (which should be above 700 rpm).
          the battery voltage (which should not go below 12.2 V).

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Следи напрежението най-вече и температурата

            The operation of the resistances is controlled by the climate control unit which either operates only one, two or three of them, providing gradual heating, with a maximum power of 700 W following a logic which depends on:

            the temperature of the engine coolant (about 60° ?);
            the engine speed (which should be above 700 rpm).
            the battery voltage (which should not go below 12.2 V).
            Да де мистика. Имаме минималните изисквания да сработи (студен антифриз и работещ двигател) и от там нататък управлението на климатроника (което продължавам да твърдя че никой не е виждал да работи в 156 ца) си избира колко степени да пуска
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Следи напрежението най-вече и температурата

              The operation of the resistances is controlled by the climate control unit which either operates only one, two or three of them, providing gradual heating, with a maximum power of 700 W following a logic which depends on:

              the temperature of the engine coolant (about 60° ?);
              the engine speed (which should be above 700 rpm).
              the battery voltage (which should not go below 12.2 V).
              Ами то - напрежението при включен 700W + товар зависи основно от оборотите.
              И понеже няма как докато шофираш да знаеш, колко е напрежението, затова препоръчах на колегата, ако иска да му работи калорифера на по-висока мощност да подържа малко по-високи обороти.

              Иначе 700 оборота са минимално допустимият праг за да тръгне изобщо подгревът.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:37.

                Comment


                • #23
                  Според мен, ако тази система работеше, то трябва при включване на размразяване на предно стъкло да се включат веднага и да топят леда, а не да чакаш двигателя да вдигне някаква температура. Така и не се наканих да измисля схема за ръчно включване....
                  156 Sportwagon 02'

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщение
                    Според мен, ако тази система работеше, то трябва при включване на размразяване на предно стъкло да се включат веднага и да топят леда, а не да чакаш двигателя да вдигне някаква температура. Така и не се наканих да измисля схема за ръчно включване....
                    Чешеш си езика. Тя се включва, но не е толкова мощна та да ти махне леда от стъклото веднага

                    Comment


                    • #25
                      Вчера залегнах в моята кола - оказа се, че там където трябва да е подгревната плоча (от дясно, както го описвате) отворът е фабрично затворен, т.е. изобщо не е изрязан. А ги имам и бушоните в двигателния отсег, и започва да подухва топло. Къде е тогава подгревателя? Според Е-лърна релетата са отзад зад целия модул за циркулацията на въздух, а куплунзите ги дават отляво. Някой да е разглобявал основно 1.9 JTD16V M-Jet с двузонов след 07'2003?

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Вчера залегнах в моята кола - оказа се, че там където трябва да е подгревната плоча (от дясно, както го описвате) отворът е фабрично затворен, т.е. изобщо не е изрязан. А ги имам и бушоните в двигателния отсег, и започва да подухва топло. Къде е тогава подгревателя? Според Е-лърна релетата са отзад зад целия модул за циркулацията на въздух, а куплунзите ги дават отляво. Някой да е разглобявал основно 1.9 JTD16V M-Jet с двузонов след 07'2003?
                        Тези бушони които има не са за калорифера. И аз не можах да разбера за каквоса ,а има ток на тях и са 30 ампера.За калорифера са 50 и 70 ампера.

                        ---------- Post added at 09:49 ---------- Previous post was at 09:46 ----------

                        Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщение
                        Според мен, ако тази система работеше, то трябва при включване на размразяване на предно стъкло да се включат веднага и да топят леда, а не да чакаш двигателя да вдигне някаква температура. Така и не се наканих да измисля схема за ръчно включване....
                        Най лесно е да вземеш управлението на релетата на калорифера ,от релето за подгрев на задния джам.Така си го пускаш когато поискаш .
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Вчера залегнах в моята кола - оказа се, че там където трябва да е подгревната плоча (от дясно, както го описвате) отворът е фабрично затворен, т.е. изобщо не е изрязан. А ги имам и бушоните в двигателния отсег, и започва да подухва топло. Къде е тогава подгревателя? Според Е-лърна релетата са отзад зад целия модул за циркулацията на въздух, а куплунзите ги дават отляво. Някой да е разглобявал основно 1.9 JTD16V M-Jet с двузонов след 07'2003?

                          И моите 2 фейслофтови бяха така (1та 1.9/140кс, 2та 2.4/175кс), на 2та го монтирах ръчно, т.е. набавих си пита, кабели, релета и си ги вързах сам, но си ги пусках ръчно, защото от климатроника не излизаше окабеляването което беше нужно, съответно и не беше програмиран да командва и ставаше сложно. Монтирах също и един волтмер в запалката за да наблюдавам какво се случва, защото това нещо дърпа яко ток и ако се заплеснеш ще накараш динамото да работи на предела на силити си. Кой знае каква файда от него няма, аз лично 1 зима го тествах, вярно че почва да духа леко марно отначало, но крайния ефект не е това което очаквах.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            Вчера залегнах в моята кола - оказа се, че там където трябва да е подгревната плоча (от дясно, както го описвате) отворът е фабрично затворен, т.е. изобщо не е изрязан. А ги имам и бушоните в двигателния отсег, и започва да подухва топло. Къде е тогава подгревателя? Според Е-лърна релетата са отзад зад целия модул за циркулацията на въздух, а куплунзите ги дават отляво. Някой да е разглобявал основно 1.9 JTD16V M-Jet с двузонов след 07'2003?
                            Ти нали ни убеждаваше че ти работи и всичко ти е на мястото. Аз като приказвам че не съм виждал такова нещо като работещ заводски подгрев ти не ми вярваш. Иначе като си махнеш жабката релетата ще ги видиш в ляво. Двечки са. Бушона е един и се пада на самата пластмаса над акумулатора. Дебел и тлъст и от него тръгва кабел
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • #29
                              То неговото работи, ама го няма

                              Тъпото е че дори да си набавите питата, вътре има една преграда което трябва да се махне за да влезе. Въпросната преграда разделя 2те зони и се намира посредата, реже се като се свали долната "тава" на кожуха на парното. Общо взето е голям чеп и не си струва гимнастиката според мен. Да не говорим че в тоя студ ако пукнете тази тава, после ще тече конденза от климатика в краката ви.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                                Ти нали ни убеждаваше че ти работи и всичко ти е на мястото. Аз като приказвам че не съм виждал такова нещо като работещ заводски подгрев ти не ми вярваш. Иначе като си махнеш жабката релетата ще ги видиш в ляво. Двечки са. Бушона е един и се пада на самата пластмаса над акумулатора. Дебел и тлъст и от него тръгва кабел
                                Щом няма калорифер няма и релета тогава .Поне при мен е така. Бушоните са два и стоят от дясно на горивния филтър.

                                ---------- Post added at 10:30 ---------- Previous post was at 10:28 ----------

                                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                                То неговото работи, ама го няма

                                Тъпото е че дори да си набавите питата, вътре има една преграда което трябва да се махне за да влезе. Въпросната преграда разделя 2те зони и се намира посредата, реже се като се свали долната "тава" на кожуха на парното. Общо взето е голям чеп и не си струва гимнастиката според мен. Да не говорим че в тоя студ ако пукнете тази тава, после ще тече конденза от климатика в краката ви.
                                С лист от ножовка пак става без да сваляш нищо,но гърча пак си е подобаваш . Иначе при Цвятко има някакъф ФЕНОМЕН.Хем няма калорифер ,хем работи
                                Last edited by alfista 96; d.m.y г., 10:32.
                                Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X